Известие

Collapse
No announcement yet.

Странен проблем с плафона

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Странен проблем с плафона

    Колеги става нещо доста странно,когато отворя врата плафоните не светят,когато се опитам да включа някоя крушка няма значение коя/било то преден,заден плафон или малката отпред/ ми окъсявя часовника и все едно съм извадил акумулатора започва от 0:00 часа.
    И преди се е случвало,но се оправяше,а сега
    Днес отварях панела където е часовника и плафона,но нищо.На плафона даде напрежение 5,....волта.
    Някой сблъсквал ли се е с този проблем?

    п.п Сега като помислих аз замерих напрежението с масата идваща към плафона,която може да не е стабилна,но това ще се провери утре
    Last edited by bocko; d.m.y г., 00:41.
    МЕТАН

  • #2
    Вероятно имаш проблем в модула за управление на плафоните (със забавено гаснене са нали?) На един бушон са с часовника и оттам идва нулирането му.
    166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
    ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

    Comment


    • #3
      Опа tonov в грешка си.Да с забавено гаснене е.Това че са на един бушон няма нищо общо.Не знам колко си на ти с тоците ама плюса си е плюс и ако окъсяваше щеше да изгори бушона,а тук проблема със сигурност е в масата което ще се разбере след празниците че сега много тежка програмата и не остава време да се поровя с уреда и да замервам
      МЕТАН

      Comment


      • #4
        А какво ще се получи, ако имаш често срещаната комбинация- калпава връзка около и след бушона и окъсяване.Бушона няма как да изгори, щото пада отива във връзката.
        Помисли и за тоя вариант!
        Успех!
        На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
        Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от bocko Покажи съобщение
          Опа tonov в грешка си.Да с забавено гаснене е.Това че са на един бушон няма нищо общо.Не знам колко си на ти с тоците ама плюса си е плюс и ако окъсяваше щеше да изгори бушона,а тук проблема със сигурност е в масата което ще се разбере след празниците че сега много тежка програмата и не остава време да се поровя с уреда и да замервам
          Може и да греша естествено

          Но имах предвид случая който ти описа Мордохай. Почти всички бушони са презапасени и горят доста трудно, освен при чисто късо съединение.
          Опитай, мери и напиши какво се е получило.

          Успех
          166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
          ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

          Comment


          • #6
            ---
            Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 00:32.
            Арфа Ромео 146 1.6 боксер

            Comment


            • #7
              модула за забавяне прекъсва масата към плафоните . вероятно има лоша връзка на масата към купето и тя сигурно е обща с часовника.
              точка

              Comment


              • #8
                ---
                Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 00:32.
                Арфа Ромео 146 1.6 боксер

                Comment


                • #9
                  Здравейте колеги ,да ползвам темата за плафона.При отворена врата свети когато си поиска,крушката е здрава.Втори плафон слагам,пак става същото.
                  Last edited by b0jo; d.m.y г., 13:30.
                  156 1.9 JTD 105hp

                  Comment

                  Working...
                  X